"Önska inte sommarens blommor
blomma åter,
längta till de rödaste rosor blommar
nästa midsommar"

måndag 20 juli 2009

5½ veckas semester



...sol och bad vid Forsaån...kruskalas i Böle

...snabbvisit till Kristinehamn...
3 gårdsauktioner...exponorr...litékul...höyanna...

...fest på högen...
Christer Halvarsson Hammarstrand...pyssel med Ida...massa trevligt umgänge och annat
mysmys och "baravá" =)
Jag är utvilad och full av energi!


Sedan bor vi ju så till att vi har det finaste badstället här hemma på gården. Vattnet mätte 22 grader på skuggsidan av bryggan häromdagen. Det är ljuvligt!!

2 kommentarer:

metamorphosis sa...

Roligt att se din blogg!

Kruskalas var något nytt för mig, men det låter ju väldans gott så jag ska kanske lägga mig till med det uttrycket?

tiger sa...

Tycker jag absolut att du ska göra! =) Finns jättemånga trevliga och roliga ord i jämskan man kan lägga sig till med, trots att man inte pratar jämska. Jag lär mig ofta nya uttryck från min sambo =)